Tuesday, August 23

 

Leto pomaly končí

Bez jediného škrtu obišlo tohtoročné zvláštne leto, čo sa blogovania týka. Nepodarilo sa mi po večeroch dostať k počítaču a tak som zaobstarala druhý, v dobrej viere že sa to zlepší. Dodnes sme nedoriešili opravu staršieho iBook-u a tak sme zatiaľ tam, kde sme boli.
Po daždivom lete snáď príde pekná jeseň, na druhej strane sa hovorí že keď na svadbu prší, prináša to šťastie.
Držte nám 10.9. palce.

Za zmienku stojí posledný album
Bad Religion - Empire Strikes First. Po niekoľkých vypočutiach sa ukázalo, že stará láska je proste stará láska. BR mám pod kožou, ich muzička mi sadla hneď na prvý pokus ešte za starych neopunkerských čias. Zdá sa, že pre frontmana Grega Graffina je kritika klasického prístupu k náboženstvu celoživotnou témou. Túto úchylku máme spoločnú, na rozdiel odo mňa Greg k tejto téme okrem textov píše aj eseje a publikuje. Neobchádza ani klasické punkové témy.
Je to hudba plná energie, pri počúvaní je vnem tak živý, že ich takmer vidím ako hrajú. Dúfam, že sa mi raz podarí dostať na koncert.

Chystáme toho veľa a leto ubehlo rýchlo. Napriek tomu máme celkom dobrú bilanciu príjemne strávených chvíľ vonku. Vypadlo síce bicyklovanie, čo je problém hlavne pre I, ale myslím že sme nezaháľali.
Posledné dažde sú už jesenné, je to vidieť aj cítiť. Jediná tohtoročná dovolenka - predĺžený víkend na chate na Liptove je žalostne málo, neviem sa dočkať septembrovej dovolenky. Babie leto strávime v Portugalsku a potom už len samé klady a pozitíva :)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?