Friday, January 13

 

Hudba

Hoci postrádam akýkoľvek hudobný talent, hudba je pre mňa významnou súčasťou života . Myslím tým hudbu podľa môjho výberu alebo podľa výberu človeka, ktorý sa v nej vyzná a venuje sa jej. Zdá sa že väčšina ľudí vníma hudbu len ako kulisu a nevyberá si. Súdim podľa toho, ako dobre sa darí komerčným rádiam z ktorých sa rinú ťažké hity a streamy bez ladu a skladu. Vidím okolo seba čoraz menej ľudí, čo hudbu počúvajú, zbierajú a napaľujú (pardón kupujú). Nech je to už akákoľvek hudba.
Hoci moje folkové, neskôr hippiesácke a klasicko-rockové obdobie je už prakticky minulosťou, sem-tam ma to ešte prepadne. Napríklad v podobe Anety Langerovej. Jej debutový album sa mi naozaj páči, je to príjemné lyrické retro a vcelku som prekvapená, že sa Anete v dnešnej dobe podarilo osloviť pomerne široké publikum.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?