Wednesday, February 15

 

Bloodhound Gang

Na včerajší koncert BG sme sa vybrali takmer naslepo a na poslednú chvíľu. Už po vkĺznutí do vstupnej haly PKO mi zarezonovalo de-ja-vu. Boli časy, keď sme koncerty obchádzali pravidelne s kopou kamaratov. Teraz nám prišlo komické, že sme si narýchlo nevedeli vybaviť koho by sme ešte mohli zavolať.
Prvá predkapela bola punková, druhá hard-rocková. Obidve prekvapivo vyhrané a počúvateľné. Snažila som sa zistiť čo sú zač no márne. Ich názvy sa neobjavili na plagátoch, ani na webe. Samotní BG nezaostávali v kvalite, no ich prednosti boli inde - robili si z celého sveta vrtuľu, klasický punkový náser bol už obrúsený. Chlapíkom treba uznať, že pružne zapracovali miestne reálie a živo komunikovali s publikom. Medzi vtipné momenty patrili titulky premietané na zadné plátno do komiksovej bubliny, idúcej z úst nažehleného a nagelovaného chlapíka. Začali s pozdravom „Good evening, sedlaci“. Na plátne sa objavilo aj „Prvá rada smrdí horšie ako Petržalka“, „Go back to Košice“, People from Trnava eat rats“, "DJ should be zhuleny“„Jimmy vyfajčil ministra Palka“ až po "Danish embassies are highly flameable".
Špeciálne ma potešili prídavky, medzi ktorými nechýbal song In the Jar od Depeche Mode a výborný punkový remix Ozone a ich Dragostea Din Tei. Ako vidím, Ozone som si nevšimla len ja, BG to dokonca vyprovokovalo k produkcii cover verzie. Kontinuálne posmešky voči DM (v štýle „no ale keď chcete, možme hrať aj toto) sa javia úplne inak v kontexte faktov. BG začínali ako predskokan DM v roku 1993. Odvtedy nahrali dva albumy a niekoľko singlov, nabrali fanúšikov a nejaké tie hviezdne maniere.
Celkový dojem bol príjemný, zabavili sme sa a hudba bola dobrá- aj keď raz asi stačilo. Stihla som stiahnuť zopár mp3 z Delit, ale v štúdiovej verzii ma zaujali len niektoré.

Comments:
len tak pre info, ta druha predkapela sa volala "rock hard power spray" a su zo svedska
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?